Sunday, June 5, 2011

Kata-kata Motivasi 23

Letak Di Facebook!

“Bersemangatlah memburu kejayaan semata-mata kerana Allah. Jadikan kejayaan sebagai wadah untuk mendekatkan diri pada Allah, pasti bersemangat menjadikan kejayaan realiti pasti. Semakin dekat dengan kejayaan, semakin dekat juga dengan Allah Yang Maha Kuasa”. – iMotivasi

Sebaik-baik kejayaan adalah kejayaan yang diniatkan sebagai cara untuk mendekatkan diri kepada ALLAH, Tuhan semesta alam.

Jalan menuju kejayaan pasti berdepan berbagai halangan, cubaan dan dugaan. Namun, apabila hati sudah dekat dengan Allah, pasti Anda boleh meminta pertolongannya.

Hati seseorang yang dekat pada Allah akan sentiasa seronok berusaha mengejar kejayaan apabila kejayaan itu diniatkan olehnya sebagai cara untuk dekat dengan Allah. Apabila di landa kegagalan, hatinya tidak berubah dari matlamat asal. Kegagalan tidak menjadi hal buatnya.

Motivasi Anda akan meningkat apabila Anda niatkan kejayaan semata-mata kerana Allah, lebih tepatnya lagi niatkan kejayaan yang akan Anda raih sebagai cara untuk Anda mendekatkan diri kepada ALLAH Yang Maha Esa.

artikel motivasi, definisi motivasi, esq motivasi, inspirasi, kem motivasi, modul motivasi, motivasi, motivasi kerja, motivasi map, motivasi mlm, motivasi online, program motivasi, semangat, tip motivasi Comments (0) No comments yet. Tip Motivasi TerbaruNafsu Musuh Anda, Roh Sahabat AndaJika Tidak Ada Motivasi, Ada Sesuatu Tidak Kena Dengan Hati AndaKenapa Kami Hilang Dua Bulan LamanyaiMotivasi Kini DotnetMarah Positif Dan Marah NegatifMengubah Diri Membina Peribadi Motto Kami Di iMotivasiHari Guru Mei 2011Kenapa Anda Susah Untuk Berfikiran Positif?Motivasi Kerja

View the Original article

No comments:

Post a Comment