Friday, May 27, 2011

Mengubah Diri Membina Peribadi Motto Kami Di iMotivasi

Letak Di Facebook!

Salah seorang peminat blog-blog motivasi (namanya di rahsiakan) membandingkan blog iMotivasi ini dengan satu blog yang dia suka baca, nama blog tu adalah Langit Illahi. Langit Illahi meerupakan blog artikel-artikel keislaman diasaskan oleh Hilal Asyraf.

Kini blog itu sudah beralih tempat, juga beralih penulis. Penulis blog Langit Illahi kini bukan Hilal Asyraf seorang saja tapi dia ditemani oleh Bro Hamzah, Abu Umar, Abu Ridhwan, Ameen Misran, Tengku Fahmi, Nor Ihsan dan Muslimultimedia.

Mereka memfokus kepada penulisan artikel-artikel motivasi, artikel seputar kehidupan juga artikel-artikel motivasi Islami. Karya mereka di serikan oleh gambar-gambar menarik juga kartun-kartun, seperti yang Anda lihat di dalam buku-buku motivasi Dr Tuah Iskandar terbitan Telaga Biru.

Bagi kami di iMotivasi, fokus kami adalah untuk mengubah diri, membina peribadi. Dalam kami memperbaiki diri, kami mengajak Anda memperbaiki diri Anda.

Fokus blog Langit Illahi adalah untuk memperbaiki hubungan dengan Tuhan. Slogan utama mereka adalah ‘mari menjadi hamba‘. Artikel-artikel mereka menarik untuk dibaca, setanding dengan membaca majalah Solusi.

Fokus kami lebih kepada memperbaiki diri lalu dengan itu dapat memperbaiki hubungan dengan Tuhan, hubungan sesama manusia, hubungan dengan diri sendiri iaitu aspek spiritual.

Apa yang Anda impikan, kami berusaha membantu Anda mencapainya dengan memberikan panduan, tips serta petua-petua.

Untuk mencapai impian, Anda perlu ubah diri Anda terlebih dahulu.

Jangan pernah puas. Ubah lagi jadi semakin baik!

Motto iMotivasi dulunya adalah ubah diri, bina peribadi. Kini, motto terbaru kami adalah ‘impianmu, inspirasiku’. Tiada lain yang lebih menginspirasikan, selain memikirkan Anda, impian Anda, kejayaan-kejayaan Anda serta kebahagiaan Anda.

Syukur alhamdulillah, peluang tetap ada untuk kita memperbaiki diri dari sehari ke sehari. Gunakan peluang ini sebaiknya untuk Anda melakar masa depan lebih cerah, hidup lebih berjaya.

artikel motivasi, berani gagal, berani untuk gagal, definisi motivasi, esq motivasi, gagal, inspirasi, kem motivasi, map motivasi, modul motivasi, motivasi, motivasi kerja, motivasi map, motivasi mlm, motivasi online, program motivasi, semangat, semangat 1 malaysia, semangat melayu, tip motivasi Comments (0) No comments yet. Tip Motivasi TerbaruNafsu Musuh Anda, Roh Sahabat AndaJika Tidak Ada Motivasi, Ada Sesuatu Tidak Kena Dengan Hati AndaKenapa Kami Hilang Dua Bulan LamanyaiMotivasi Kini DotnetMarah Positif Dan Marah NegatifHari Guru Mei 2011Kenapa Anda Susah Untuk Berfikiran Positif?Motivasi Kerja

View the Original article

No comments:

Post a Comment